Przejdź do głównej treści strony

Prace magisterskie pisane pod opieką pracowników Zakładu

Rok akademicki 2018/19

  • Automatic tax form recognition
    • Maciej Wolny pod opieką prof. dra hab. Piotra Białasa
  • Modelowanie wykorzystania rowerów miejskich w Krakowie
    • Andrei Kiryieuski pod opieką prof. dra hab. Piotra Białasa
  • Zastosowanie głębokich sieci neuronowych do cieniowania scen trójwymiarowych
    • Artur Kępka pod opieką prof. dra hab. Piotra Białasa
  • Proceduralne generowanie planety z wykorzystaniem Voxeli
    • Jarosław Konik pod opieką prof. dra hab. Piotra Białasa
  • Generator wielu mutantów w jednej kompilacji oparty o leksykalną składnię języka
    • Magdalena Szkaradek pod opieką dr Anny Sochockiej
  • Zastosowanie okulografii w grach poważnych na przykładzie gry „Ewakuacja z płonącego budynku”
    • Agata Pilińska pod opieką dr Anny Sochockiej
  • Analiza danych okulograficznych pozyskanych w eksperymentach terenowych
    • Jolanta Filipiak pod opieką dra Wojciecha Palacza przy wsparciu mgr Iwony Grabskiej-Gradzińskiej
  • Prototyp gry szkoleniowej w wirtualnej rzeczywistości z wykorzystaniem biofeedbacku
    • Jakub Licak pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Prototyp gry poważnej przeznaczonej do zbierania danych biofizjologicznych
    • Artur Dulewicz pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Prototyp gry poważnej do badania wpływu wirtualnego pomocnika na reakcje biofizjologiczne gracza i podejmowane przez niego decyzje
    • Maciej Adrian pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Analiza obszarów zainteresowania gracza w grze poważnej na przykładzie gry „Savoir VR”
    • Paweł Banduła, Alicja Kula pod opieką dra Jana Argasińskiego przy wsparciu mgr Iwony Grabskiej-Gradzińskiej
  • Rozpoznawanie gestów za pomocą akcelerometru w prototypie gry zręcznościowej
    • Damian Guzik pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Prototyp gry poważnej uczącej obsługi syntezatora dźwiękowego
    • Jarosław Madej pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Supporting system for game play design based on Machine Learning
    • Marcin Wadowski pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Prototyp gry z wykorzystaniem biofizjologicznych korelatów wysiłku
    • Dominik Woch pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Prototyp gry poważnej uczącej programowania
    • Marcin Żołubowski pod opieką dra Jana Argasińskiego
  • Zastosowanie okulografii w badanich UX
    • Joanna Ziobrowska pod opieką dr hab. Barbary Strug
  • Automatic measuring system for the aquarium
    • Rafał Słaby pod opieką prof. dra hab. Piotra Białasa
  • Aplikacja mobilna wspomagająca gracza w grze Diablo 2
    • Łukasz Starosielec pod opieką prof. dra hab. Piotra Białasa
  • Wizualizacja narządu wzroku człowieka na potrzeby dydaktyczne
    • Anita Sołtys pod opieką dr Anny Sochockiej
  • Aplikacja poświęcona tematyce skoków narciarskich
    • Damian Rosa pod opieką dr Anny Sochockiej
  • Modelowanie płynów za pomocą metody SPH
    • Adrian Czapla pod opieką dra hab. Pawła Węgrzyna
  • Stworzenie modelu 3D budynku Wydziału FAIS UJ na podstawie dokumentacji projektowej i zdjęć budynku
    • Adrian Szerment pod opieką dra hab. Pawła Węgrzyna
  • Uczenie maszynowe w rozproszonym modelu danych
    • Wojciech Kałucki pod opieką dra Przemysława Witaszczyka
  • Badanie statystycznych własności treningu modeli uczenia maszynowego
    • Michał Sibik pod opieką dra Przemysława Witaszczyka
  • Stworzenie aplikacji wykorzystującej rozszerzoną rzeczywistość do adaptacji dzieła literackiego
    • Dominika Gronek pod opieką dra Jana Argasińskiego

Rok akademicki 2011/12

  • Interaktywna ilustracja w e-książkach
    • Łukasz Szczur pod opieką dra hab. Piotra Białasa
  • Silnik gry 2D dla urządzeń mobilnych działajacych pod systemem Windows Phone
    • Przemysław Mynarski pod opieką dra hab. Piotra Białasa
  • Mobilny interfejs emocjonalny
    • Mateusz Wadoń pod opieką dra hab. Piotra Białasa
  • Silnik gry typu Massive Multiplayer Online o architekturze rozproszonej z interfejsem www
    • Michał Mierzwa przy wsparciu mgr Bartosza Porębskiego
  • Porównanie silników fizyki 3D
    • Sebastian Poręba przy wsparciu mgr Bartosza Porębskiego
  • Narzędzia informatyczne w procesie produkcji gry
    • Rafał Kowalski przy wsparciu Bartosza Porębskiego
  • Programowanie gier na platformy mobilne z naciskiem na system ANDROID
    • Kamil Ubysz przy wsparciu mgr Dariusza Frymusa