Przejdź do głównej treści

Zagnieżdżone portlety Zagnieżdżone portlety

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Tytuł doktora nauk o sztuce uzyskał w 2015 roku na podstawie rozprawy „Software studies. Kultura, sztuka i oprogramowanie" na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.

Medioznawca i filozof. Cyberpunk. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o sztuce. Aktualnie zajmuje się informatyką – szczególnie w zakresie przetwarzania emocji (affective computing), wirtualnej i poszerzonej rzeczywistości (virtual & augmented reality).

Prowadzi zajęcia związane z projektowaniem i tworzeniem gier.

Promotor kilkudziesięciu prac magisterskich.

 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wybrane publikacje

Pełna lista publikacji: RUJ UJ.

  1. Grabska-Gradzińska, I., and Argasiński, J. Graph-Based Method for the Interpretation of User Activities in Serious Games. IFIP Conference on Human-Computer Interaction. Springer, Cham, 2021.
  2. Argasiński, J., and Grabska-Gradzińska, I. Applying layered graphs to evidence centered design based serious games assessment. (2020).
  3. Marecki, P., et al. UBU lab: raporty techniczne 2016-2019. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019.
  4. Grabska-Gradzińska, I., Nowak L., and Argasiński J. Applying Oculography and Biosignals Measurements to Gameplay Modes Analysis. International Conference on Human Interaction and Emerging Technologies. Springer, Cham, 2019.
  5. Argasiński, J., Lipp, N., Dużmańska-Misiarczyk, N., Lesicki, Ł., & Strojny, P. (2019). Wykorzystanie symulatorów VR do szkolenia operatorów i obsługi platform BSP. In M. Feltynowski (Ed.), Wykorzystanie bezzałogowych platform powietrznych w operacjach na rzecz bezpieczeństwa publicznego (pp. 139–151). Wydawnictwo CNBOP-PIB. https://doi.org/10.17381/2019.1
  6. Argasiński, J., and Woynarowski J. Augmented reality book as a narrative medium. (2019).
  7. Argasiński, Jan K., and Węgrzyn P. Affective patterns in serious games. Future Generation Computer Systems 92 (2019): 526-538.
  8. Argasiński, Jan K. Creating Art Installation in Virtual Reality. The Stilleben Project. International Conference on Entertainment Computing. Springer, Cham, 2018.
  9. Argasiński, Jan K., and Jakub Woynarowski. Virtual Reality as a medium of abstraction. The “Stilleben” project. Editorial Coordinators: Rufus Adebayo, Ismail Farouk, Steve Jones, Maleshoane Rapeane-Mathonsi (2018): 278. Creating art installation in Virtual Reality. The Stilleben Project (publikacja z IFIP International Conference on Entertainment Comp. IFIP-ICEC 2018)