Paweł Mogiła

mgr Paweł Mogiła

 

asystent

opiekun pracowni G-1-7

 

Ukończył studia z zakresu informatyki na FAIS UJ. Niezależny twórca gier. Obecnie zajmuje się symulacją włosów (mass spring system) oraz tworzeniem gier.

Zainteresowania: Nowe technologie, VR, Mikrokontrolery. Wszelkie aspekty tworzenia gier: dźwięk, grafika, fizyka, skryptowanie, portowanie, tworzenie poziomów, mechaniki gry. Ostatnio wypala płytki PCB.
 

pawel.mogila@uj.edu.pl
dyżur: po umówieniu mailowym
WFAIS UJ, ul. Łojasiewicza 11, pokój C-2-31, tel. ?

Gry


Strony WWW

Treść dostępna po zalogowaniu! Zaloguj się

Wybrane publikacje mgr Pawła Mogiły

2016

  • P. Mogiła, Using inverse distance weighting method in time based game mechanics, Computer Game Innovations, red. A. Wojciechowsk, P. Napieralski, Łódź 2016, ISBN 978-83-7283-814-8, 2017, pp. 244-249


  •